„Jakby To Było Nauczyć Się Postępować Asertywnie…?”

Jeżeli chcąc odmówić tłumaczysz się i starasz się uzasadnić swój wybór i rację,
to dajesz pożywkę, żeby zbijali Ci argumentację i piłowali Cię…

2_2020

Hej!
Nazywam się Daniel Błaszczuk, jestem psychologiem oraz specjalistą od zarządzania zasobami ludzkimi i już z
a chwilę pokażę Ci w jaki sposób możesz wkrótce zacząć postępować znacznie bardziej asertywnie, dzięki wiedzy, ćwiczeniom i patentom jakie zaraz poznasz.

Mało kto rodzi się asertywny. Społeczeństwo nauczy Cię prędzej bycia kimś uległym i usłuchanym, dlatego o swoją asertywność musisz zadbać Ty.

Na szczęście asertywności można się nauczyć jak czytania, jazdy samochodem lub każdej innej umiejętności na świecie.

Jeżeli chcesz:

…to czytaj uważnie każde słowo które tu napisałem:

 

Co to znaczy asertywnie odmawiać lub co to znaczy dawać asertywną informację zwrotną?

Jak zauważa Doliński (2021), jeżeli chcąc odmówić tłumaczysz się komuś i starasz się uzasadnić swój wybór i rację, to dajesz tym osobom pożywkę, żeby zbijali Ci argumentację i piłowali Cię.

Jeżeli Ty podajesz jakiś argument, ktoś go podważa, podajesz następne argumenty, dyskutujecie o nich, usiłujesz wybronić nimi rację – to masz duże szanse, że jednak ulegniesz wbrew sobie.

Masz trudniej, bo im więcej powiesz argumentów za swoim, tym więcej druga strona będzie mogła wygenerować kontrargumentów. Twoja pozycja jest tutaj słaba.

Niektórzy sądzą, że im więcej mają argumentów, tym bardziej wzmacniają swoje stanowisko, tymczasem psychologiczny tego efekt jest zupełnie odwrotny – po pierwszym użytym argumencie z każdym następnym słabnie Twoja pozycja.

Skoro tak, to w jaki sposób mówić „nie” i odmawiać ludziom tak, aby przestać odczuwać poczucie winy oraz nie psuć przy tym relacji z tą osobą?

Zauważ, że gdy ktoś się tłumaczy, że nie może czegoś zrobić, bo NAGLE są 3 RÓŻNE powody które ma, to tak jakby ta osoba chciała się wręcz psychologicznie zamurować tymi powodami.

A gdy naprawdę jest coś na rzeczy, to zazwyczaj jest to jedna rzecz na raz, jakiś jeden istotny powód.

Im więcej masz argumentów na coś, tym mniej będziesz przekonujący – taki paradoks o którym warto pamiętać.

Nie zawsze jest tak, że warto odmawiać. Czasem kiedy przekalkulujesz spodziewane korzyści, to odkryjesz, że opłaca Ci się zgodzić na coś.

Jednak jeśli czujesz, że skierowana do Ciebie propozycja lub prośba jest Tobie zupełnie nie po myśli, warto zastanowić się nad tym w jaki sposób odmówić, aby niczego nie stracić, zachować pozytywny kontakt i poczuć dumę z umiejętnego wyrażenia swojego zdania i podjęcia zgodnej z sumieniem i własnymi uczuciami decyzji.

Najpewniej nie masz jeszcze w sobie wyrobionej umiejętności tego jak odmawiać ludziom i czuć się z tym dobrze, jak dawać innym asertywny feedback – czyli informację zwrotną – kiedy widzisz, że coś robią dobrze, a coś źle.


„Wiem to, bo ja miałem tak samo jak Ty…

Źle się czułem odmawiając i dlatego wolałem nie odmawiać.

Jednak gdy nie odmówiłem, to też było źle, bo nie chciałem zaakceptować tego, na co „muszę” się zgodzić. Myślałem, że i tak nie mam wyjścia.

I Ty pewnie też zastanawiasz się teraz jak odmawiać ludziom, aby oni się z tym dobrze czuli, albo jak korygować czyjeś zachowania, aby nikt się nie obraził i aby odbierali Ciebie dobrze.

Jeżeli choć trochę spodobało się Ci się to, co właśnie czytasz, to znaczy, że doskonale trafiłeś.

Mój „Trening Asertywności” to kurs korzystający z najnowszej wiedzy psychologicznej, dzięki której wiele osób będących w fatalnej pozycji (nieśmiałych, uległych, zależnych) nauczyło się asertywności i przy okazji nabrało pewności siebie.

To nie było tak, że oni urodzili się nieasertywni, że tak ich stworzono. Po prostu nikt nigdy nie wzmacniał w nich zachowań asertywnych, nie uczył ich asertywności.

Opiekunowie i nauczyciele często sami byli nieasertywni i wymagający, a szefowie i kierownicy nie mieli interesu uczyć Cię bycia osobą asertywną.

A ja mam.

Stąd teraz Ty wreszcie też możesz się tego nauczyć.

A nawet więcej, bo dodatkowo nauczysz się dawania ludziom asertywnej informacji zwrotnej, po której się nie urażą, tylko podziękują Ci za Twoje cenne uwagi, zaczną bardziej szanować Twoje zdanie, a Ty przede wszystkim przestaniesz czuć się źle odmawiając innym.

Zaraz po kupnie „Treningu Asertywności” otrzymasz ode mnie materiał podzielony na 15 lekcji (trening + audiobook + podręcznik) wraz z starannie dobranymi technikami, przykładami i ćwiczeniami, które sprawią, że w ciągu najbliższych dni zaczniesz zachowywać się bardziej asertywnie i zauważysz pierwsze duże różnice w porównaniu z tym, jak było przed tym.


„Znasz To Paskudne Uczucie, Kiedy Wolisz Odmówić,
Ale Zgadzasz Się Wbrew Sobie…?”

My to w psychologii nazywamy konformizmem normatywnym, czyli sytuacją, w której ludzie zachowują się pod wpływem innych ludzi zupełnie inaczej, niż uważają w środku siebie.

To wtedy właśnie czujesz ten dziwny ścisk i zachowujesz się inaczej, niż wynika z Twoich wewnętrznych przekonań.

Robisz to dlatego, bo tego się od Ciebie oczekuje, a Twoja próba odmowy może wiązać się z byciem negatywnie ocenionym lub ocenioną przez innych ludzi, co powoduje dyskomfort.

Według Abrahama Maslowa (1943) ludzie mają wmontowaną potrzebę akceptacji oraz przynależności grupowej głęboko w swojej naturze i jeśli zachodzi ryzyko, że spotka Cię odrzucenie lub utrata akceptacji, Twoje instynkty „przejmują kontrolę” nad Tobą i sprawiają, że ulegasz.

Elliot Aronson (2012) ujawnił przykład eksperymentu społecznego przeprowadzonego przez Solomona Ascha, w którym wykazano znaczną siłę lęku przed odrzuceniem społecznym.

Specjalnie podstawieni uczestnicy eksperymentu Ascha błędnie wskazywali która z 3 linii (krótka, średnia, długa) jest tej samej długości co linia obok. Nie było możliwości się pomylić, jednak prawdziwy uczestnik eksperymentu prawie zawsze ulegał aktorom.

Asch powiedziałby, że uczestnik sam z siebie odczuwał presję, aby się dostosować, pomimo że tak naprawdę myślał i widział co innego.

My to w psychologii nazywamy „efektem Ascha„, czyli to jest taka sytuacja, w której zgadzasz się z innymi ludźmi, mimo że uważasz coś zupełnie innego.

Jeżeli nie rozumiesz tego mechanizmu psychicznego, to nie rozumiesz też czemu właściwie ulegasz i nie potrafisz odmówić.

Oczywiście tak nie musi być i można nauczyć się innych reakcji, czyli tych asertywnych. Ino, trzeba to zrobić poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia małymi krokami, które zaczniesz powoli utrwalać.

Wtedy dyskomfort zacznie się zmniejszać, a komfort zwiększać, reakcje będą coraz bardziej asertywne, a uległość coraz rzadsza.

Nikt wcześniej Cię tego nie nauczył, dlatego tak często ulegasz innym wbrew sobie.

Czego dokładnie nauczysz się z poszczególnych lekcji?


„Zanim zdecydujesz się na ten kurs, sprawdź poniżej co dokładnie
w sobie zawiera…”:

„Co Otrzymasz
Po Kupnie Kursu…?”

15 Lekcji „Trening Asertywności – 15 ebook PDF, Razem 124 Strony

3d - ebook small

Podręcznik „Trening Asertywności (15 lekcji )” – 1 ebook PDF,
Razem 124 Strony

Podręcznik Ćwiczeń „T.A.”  i 15 Treningów  – 1 ebook PDF,
Razem 41 Stron

Audiobook „Trening Asertywności (10 lekcji)” – 1 Audiobook MP3, Razem 153 Minuty (11 plików)

+ Bonus:

(Wideo instruktarzowe – Jak Zauważyć Kłamstwo – 1 wideo MP4, 65 minut)

15 Treningów oraz 15 Lekcji,
dzięki którym utrwalisz, zrozumiesz, zapamiętasz i łatwo zastosujesz zdobytą wiedzę.

Do każdej Lekcji Kursu Wideo otrzymasz łącznie 15 Treningów złożonych z odpowiednio dobranych ćwiczeń,
dzięki którym utrwalisz, zrozumiesz, zapamiętasz i łatwo zastosujesz zdobytą wiedzę.

Osobiście wierzę w to, że kursJak Być Bardziej Asertywną i Asertywnym – Trening Asertywnościbędzie dla Ciebie świetną zabawą i pożyteczną nauką przez rozrywkę.

Został stworzony w taki sposób, abyś możliwie najłatwiej zrozumiał i przyswoił wiadomości.

Ale zanim Ci to WSZYSTKO pokażę, to powiem Ci:

„Dlaczego Możesz Mi Zaufać…?”

2_2020

Dlatego, że jako psycholog wiem w jaki sposób wpływać na otoczenie, wpływać na siebie, rozpoznać kłamstwo, jak budować relacje z ludźmi, jak się motywować i wiele więcej.

Co mogę Ci dać? 

Jeżeli chcesz zyskać kompetencje społeczne i nauczyć się jak wpływać na siebie, jak się motywować, jak budować relacje, jak wpływać na otoczenie, a nawet rozpoznawać kłamstwa w rozmowie, to skorzystaj z moich gotowych kursów.

Jeżeli ciekawi Cię jak działa umysł i jak korzystać z zasobów naszej psychiki, to skorzystaj z moich gotowych porad.

Jeżeli chcesz budować w sobie pewność siebie, ćwiczyć asertywność, wpływać na siebie, wpływać na innych, to skorzystaj z moich gotowych treningów.

Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie/warsztat (zdalny / na żywo) lub skorzystać z indywidualnej porady (mediacje, coaching, porady, psychoedukacja, testy) skorzystaj ze strony kontaktu.”


          Daniel Błaszczuk

 


„Jakby to było postępować bardziej Asertywnie,
i być Bardziej Asertywną
Osobą…?”


„W jaki sposób nauczyć się mówić „nie”
i odmawiać ludziom tak, aby nie czuć się z tym źle,
ani nie odczuwać poczucia winy
oraz nie psuć przy tym relacji z tą osobą
…?”

(15 Lekcji „Trening Asertywności 2021” – 15 ebook PDF, Razem 124 Strony)
(Podręcznik Ćwiczeń T.A. 2021″ – 1 ebook PDF, Razem 41 Stron)
(Podręcznik „Trening Asertywności 2021” – 1 ebook PDF, Razem 124 Strony)

(Audiobook „Trening Asertywności 2021” – 1 Audiobook MP3, Razem 100 Minut (16 plików))

 77,90  PLN

37,70 *

PS:
Rozpocznij trening asertywności i przez najbliższe

15 dni obserwuj co się zacznie dziać z Twoim zachowaniem i asertywnością w różnych codziennych ćwiczonych chwilach.
Opłać i rozpocznij tutaj Trening Asertywności.