Jak Zdobyć Atomową Pewność Siebie…?

  • by
Jak znacznie poprawić swoją pewność siebie

Pewność siebie:

Chcę Ci coś pokazać,
więc wytłumaczę Ci to możliwie najprościej, zależy mi żebyś za pierwszym razem załapał.
 

#1:

Jeżeli kogoś otaczają tylko ludzie, z którymi ten ktoś czuje się swobodnie (w środowisku pracy, domu, uczelni / znajomych, wszędzie),

to taka osoba po jakimś czasie:

  1. Przyzwyczaja się czuć swobodnie z ludźmi,
    więc automatycznie czuje się swobodnie także z nowymi ludźmi
    w nowych sytuacjach.

     

  2. Na co dzień jest ogólnie pewna siebie, skoro wszędzie ma swobodę i luz, to nie brak na nic odwagi, słowem – pewność siebie jest na co dzień.
 

#2:
A jeżeli kogoś otaczają tylko ludzie, z którymi ten ktoś czuje się źle,
bo praktycznie się o niego wycierają i mają go za konieczne nic
(w głównych codziennych środowiskach),

to taka osoba, po jakimś czasie powtarzania tego dzień za dniem:

  1. Przyzwyczaja się unikać ludzi,
    automatycznie czuje stres i emocje spiny, kiedy wśród nowych ludzi jest w nowym miejscu,
    chociaż w głębi siebie chciałby ich poznać i się z nimi bawić,
    (choćby tam gdzie jest, skoro na co dzień ma lipę)

 

 

  1. Taka osoba staje się na co dzień nieodważna / strachliwa / skryta / zamknięta w sobie / skrępowana.
    Po prostu wstaje z łóżka i tak ma już od rana na automacie,
    bo to jest efekt codziennego prania mózgu w środowisku,
    które jest u tego człowieka źródłem czucia się niepewnie.
Oczywiście,
rzadko istnieją przypadki tak SKRAJNE jak powyżej,
ale możesz siebie wyobrazić, że każdy z nas jest gdzieś pomiędzy tymi punktami.
 
W rzeczywistości nic nie jest czarne lub białe,
Twoje życie jest pomieszane,
jest nagmatwane i ma w sobie takie środowiska i relacje które czynią Cię silnym, pomieszane z tymi,
które codziennie odbierają Ci poczucie pewności.
Takie małe regularne bodźce,
które wpływają na to kim jesteś w swoim ogólnym poczuciu,
kiedy rano wstajesz z łóżka albo
kiedy w dzień lub w nocy wchodzisz w nowe sytuacje.
 
Jeżeli umiałbyś je rozpoznać i wychwycić,
mógłbyś łatwo odciąć (albo chociaż zminimalizować) te sytuacje
i środowiska które wpływają ujemnie na Twój ogólny bilans pewności siebie, a maksymalizować te,
które wpływają na Twoją pewność siebie DODATNIO.
 
Twoje aktualne środowisko wpływa u Ciebie na to,
jak czujesz się kiedy wchodzisz w zupełnie nowe środowiska.
 
Jeżeli mógłbyś tylko pojąć to i poznać jak to wszystko naprawdę działa,
mógłbyś szybko zacząć realnie wpływać na swoją pewność siebie.

 

 

 

 
Jeżeli podoba Ci się to co czytasz, znaczy to, że interesujesz się tym w jaki sposób możesz oddziaływać na siebie i innych za pomocą różnych metod.

Ciekawi Cię psychologia, przyciąga kontrowersja, lubisz zdolność do przewidywania, widzenia więcej i uczucie siły i sekretnej przewagi przy innych.

Dla osób takich jak Ty, prowadzę tę stronę i pokazuję jak działają psychotechniki.
Jeżeli poszukujesz magicznej księgi psychologicznych zaklęć i czarów,
zacznij od tego krótkiego kursu, który przygotowałem dla Ciebie.

Moja książka (35 stron, PDF) składa się z ebooka oraz audiobooka MP3,
dzięki czemu możesz ją czytać na dowolnym urządzeniu lub słuchać na słuchawkach.






Techniki_Konwersacyjne.pdf + Audiobook 6 MP3



Znajdziesz tutaj techniki do użycia w rozmowie, dzięki którym zyskasz natychmiastową przewagę.

Aby pobrać moją darmową książkę + Audiobook, wpisz w okienku powyżej na jaki adres mam wysłać materiały i kliknij w przycisk wyślij do mnie.





Bibliografia:

Anatomia Kłamstwa – P. Houston, M. Floyd, S. Carnicero, D. Tennant, Kraków, 2015

Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt, Sadowski Bogdan, 2012

Biologiczne Podstawy Psychologii, James Kalat, 2006

Człowiek Istota Społeczna, Elliot Aronson, 2009

Dariusz Doliński, art. "Wstyd – perspektywa psychologiczna"

Emocje Ujawnione, Paul Ekman, Gliwice, 2012

Human Facial Expression, An Evolutionary View, 1994, A.J. Fridlund

Psychologia Kłamstwa, T. Witkowski, Taszów, 2006

Psychologia Społeczna, "Wykrywanie kłamstwa w komunikacji interpersonalnej", dr Katarzyna Cantarero, 2009 tom 4 3 (11), s. 167–176, ISSN 1896-1800

Psychologia społeczna. Serce i umysł. Aronson E., Akert Robin M., Wilson D. Timothy, 2012

Samolubny Gen, Richard Dawkins, 1976

The origin and evolution of the calls and facial expressions of the primates, „Behavior”, 20 (1963), s. 1-109; R.J. Andrew

The origin of facial expressions, „Scientific American”, R.J. Andrew, 213 (1965), s. 88-94.

Wikipedia.org




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *