Ciągle Mi Przerywała i Zrobiłem TO…

  • by
Psychorozmowa techniki konwersacyjne

 Co dokładnie możesz zrobić, kiedy ktoś Ci próbuje ciągle przerywać?

Oczywiście, możesz zwrócić mu uwagę,
że teraz Ty mówisz i ma zaczekać.
 
Co jednak, gdy ta osoba notorycznie próbuje Ci się wcinać,
m. in. testując i Ciebie i sytuację w ten sposób?
 

Będziesz 17 razy zwracał jej uwagę na to?

To tak jakbyś dał jej zgodę na taki cyrk i każdorazowo prosił, że Ty chcesz móc powiedzieć to co mówisz.

 
Nonsens.
Tak właśnie ona widzi, że nie masz nad nią i jej zachowaniem żadnej kontroli, ani wpływu.
Jesteś więc miękki i -> odpadasz.
 
Co więc należy zrobić w takiej sytuacji?
 
Podzielę się z Tobą najlepszą techniką jaką znam, jaką od zawsze stosuję, używam i przez te wszystkie lata nie znalazłem lepszej, która by ją zastąpiła.
  • W momencie kiedy ktoś próbuje przerwać Twoją wypowiedź,
  • zamiast kończyć w połowie zdania by wysłuchać tego kogoś kto przerywa,
  • zwyczajnie mów dalej tak, jakbyś w ogóle tej osoby NIE słyszał, po prostu mów dalej swoją wypowiedź, swoje zdanie.

 

Najdalej w ciągu 10 sekund ten ktoś się wyciszy.
Ludzie kiedy Ci przerywają, tak naprawdę przebiją się z tym co mówią przerywając komuś, jedynie jeśli ten ktoś im na to pozwoli.

 

Oni nie mają gwarancji, że się przebiją, ryzykują że wyjdą na uległych próbując, bo będą musieli zamilczeć zanim coś powiedzą.

 

Ale zazwyczaj trafiają na słabych, więc to przechodzi, wtedy triumfują.

Twoim zadaniem jest zawsze być silnym. Dlatego Ty nie reagujesz na wtrącany głos poprzez przerwanie swojej wypowiedzi, ale poprzez jej kontynuowanie.

Kiedy jesteś w trakcie swoje wypowiedzi, zwyczajnie mów dalej swoje bez najmniejszego zamilknięcia.

 

Za każdym razem tak robiąc otrzymasz ten sam wynik, że ten kto się wpieprzał w Twoją wypowiedź milknie,
a Ty utwierdzasz całe otoczenie w swojej dominacji nad resztą.

Zrobisz tak kilka razy i już nikt więcej nie będzie nawet próbował przebijać się przez Ciebie, kiedy Ty mówisz.
 
Niezależnie od tego, czy to laska, czy koleś z towarzystwa, to po prostu jest najlepsze rozwiązanie.
 
Mam nadzieję, że sam już teraz widzisz jak przydatne to jest?
Jeżeli masz pytania, to pisz.
 
 Patent, który opisałem powyżej pochodzi z materiału „Fabryka Pewności Siebie”.
 
Jeżeli interesują Cię tego typu patenty w otoczeniu
i towarzystwie, wówczas materiał „FPS” bardzo pomoże Ci rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne w zwykłych sytuacjach kiedy jesteś wśród ludzi.

 

 

Jeżeli podoba Ci się to co czytasz, znaczy to, że interesujesz się tym w jaki sposób możesz oddziaływać na siebie i innych za pomocą różnych metod.

Ciekawi Cię psychologia, przyciąga kontrowersja, lubisz zdolność do przewidywania, widzenia więcej i uczucie siły i sekretnej przewagi przy innych.

Dla osób takich jak Ty, prowadzę tę stronę i pokazuję jak działają psychotechniki.
Jeżeli poszukujesz magicznej księgi psychologicznych zaklęć i czarów,
zacznij od tego krótkiego kursu, który przygotowałem dla Ciebie.

Moja książka (35 stron, PDF) składa się z ebooka oraz audiobooka MP3,
dzięki czemu możesz ją czytać na dowolnym urządzeniu lub słuchać na słuchawkach.






Techniki_Konwersacyjne.pdf + Audiobook 6 MP3



Znajdziesz tutaj techniki do użycia w rozmowie, dzięki którym zyskasz natychmiastową przewagę.

Aby pobrać moją darmową książkę + Audiobook, wpisz w okienku powyżej na jaki adres mam wysłać materiały i kliknij w przycisk wyślij do mnie.





Bibliografia:

Anatomia Kłamstwa – P. Houston, M. Floyd, S. Carnicero, D. Tennant, Kraków, 2015

Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt, Sadowski Bogdan, 2012

Biologiczne Podstawy Psychologii, James Kalat, 2006

Człowiek Istota Społeczna, Elliot Aronson, 2009

Dariusz Doliński, art. "Wstyd – perspektywa psychologiczna"

Emocje Ujawnione, Paul Ekman, Gliwice, 2012

Human Facial Expression, An Evolutionary View, 1994, A.J. Fridlund

Psychologia Kłamstwa, T. Witkowski, Taszów, 2006

Psychologia Społeczna, "Wykrywanie kłamstwa w komunikacji interpersonalnej", dr Katarzyna Cantarero, 2009 tom 4 3 (11), s. 167–176, ISSN 1896-1800

Psychologia społeczna. Serce i umysł. Aronson E., Akert Robin M., Wilson D. Timothy, 2012

Samolubny Gen, Richard Dawkins, 1976

The origin and evolution of the calls and facial expressions of the primates, „Behavior”, 20 (1963), s. 1-109; R.J. Andrew

The origin of facial expressions, „Scientific American”, R.J. Andrew, 213 (1965), s. 88-94.

Wikipedia.org




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *